Commissies

Voor de huidige Vacatures binnen de commissies klik hier

De PRAC

De PR- en activiteitencommissie (kortweg: PRAC) is het visitekaartje van de club. Allereerst organiseert zij badminton gerelateerde activiteiten zoals het introductietoernooi, wat altijd aan het begin van het jaar plaatsvindt om kennis met Stuban te kunnen maken. Natuurlijk organiseert Stuban meer dan alleen badmintonactiviteiten. Altijd erg populair is onze beruchte kroegentocht, maar ook de spelletjesavond, sinterklaasavond en zeker het Stubanweekend zijn activiteiten waar veel over nagepraat wordt.

De PRAC kondigt haar activiteiten altijd aan via de e-mail, tijdens de trainingen en de agenda van de activiteiten is ook altijd op deze site te vinden. Voor een overzicht van hun activiteiten voor de komende tijd: zie de activiteitenkalender links op deze site.

Naast het organiseren van activiteiten zorgt de PRAC er ook voor dat de naamsbekendheid van Stuban wordt vergroot. Daarom dwalen zij regelmatig gewapend met posters, flyers of stickers door de gangen van de RU en kun je al kennis maken met Stuban op de infostand tijdens de introductie.
Met al deze activiteiten heeft de PRAC een belangrijke, maar vooral leuke taak. De commissie heeft dan ook een goede bezetting: Mandy de Kort, Charlotte Niessen, Theresia Ticheler, Marieke Eringfeld, Susan Eringfeld en Hanneke van Weert.
Heb je vragen aan leden van de PRAC-Commissie of wil je graag helpen bij het organiseren van activiteiten, stuur dan een mailtje naar: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

De Technische Commissie

Het indelen van de teams is elk seizoen weer een flinke puzzel. Om licht in deze duisternis te scheppen heeft Stuban een Technische Commissie (TC) aangesteld. Deze commissie buigt zich ieder jaar over de teamindeling voor de competitie en houdt zich gedurende het jaar met de trainingsindeling bezig.

De Technische Commissie bestaat momenteel uit de volgende leden: Olaf Smeulders (competitieleider), Maaike van Kalmthout, Koen Reintjes, Thijs Richters en Leonieke van den Bulk . Daarnaast wordt de commissie geadviseerd door trainer Simon Ahuluheluw en door vertegenwoordigers van de afzonderlijke trainingsgroepen.

Heb je vragen of opmerkingen voor de TC? Mail dan naar: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

  De JES-Redactie

JES betekent Je Eigen Stubanblad. De JES is het roemruchte clubblad van badmintonclub Stuban. Het verschijnt in principe vier keer per seizoen en bevat allerlei wetenswaardigheden over badminton en Stuban. Met dit blad blijf je natuurlijk ook de hoogte van alle roddels binnen Stuban. Verplichte lectuur dus voor elke Stubanees! Kijk hier om een indruk van de leuke verhalen uit de JES te krijgen. Op dit moment zitten: Manon van der Meeren, Michelle Beurskens en Guo-Xun Hu in de JES commissie.

Voor wat voorbeeld verhalen uit de JES klik hier!

Wil je de JES redactie bereiken, stuur dan een mailtje naar: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

De Bata commissie

Dit jaar is Stuban wederom van de partij bij de grootste estafetteloop van de wereld: De Batavierenrace. Deze race bestaat uit 25 etappes variërend van 3 tot 12 km. De start is vanaf het Radboud Sportcentrum in Nijmegen om 0.00 uur (nacht van vrijdag op zaterdag). De finish is 's middags op de campus van de Universiteit Twente in Enschede. Aansluitend barst het grootste studentenfeest van Nederland los. Meer informatie is te vinden op: www.batavierenrace.nl. Er wordt nog gezocht naar een Bata commissie voor dit jaar. Heb je vragen aan de Bata Commissie, of wil je je opgeven? Stuur dan een mailtje naar: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

De Kascommissie

Zoals elke zichzelf respecterende vereniging betaamt, dient ook Stuban voor een goede financiële boekhouding te zorgen. Hiervoor stelt de Algemene Ledenvergadering (ALV) ieder jaar een kascontrole commissie samen. Deze controleert aan het eind van ieder seizoen de cash-flow stromen in het 'grote' kasboek en houdt winst - c.q. verliesperspectieven in de gaten. Op dit moment bestaat de kascommissie uit Maaike ter Borg, Daphne Korte en Britt van Lieshout.

De Websitecommissie

De Websitecommissie wordt momenteel gevormd door Noël de Kler en Arthur Christianen. Zij zorgen voor het onderhoud van de website en dat alle nieuws over bv. competitie, toernooien en foto's zo snel mogelijk beschikbaar staan.
Heb je vragen of opmerkingen over de website, stuur dan een mailtje naar: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

De Sponsorcommissie

De sponsorcommissie zet contracten met de huidige sponsoren op en probeert nieuwe sponsoren te werven. Daarom is de sponsorcommissie ook heel belangrijk voor het functioneren van onze club. Momenteel bestaat de commissie uit Mark Notermans, Wouter Radstake, Susan Eringfeld en Arthur Christianen.
Heb je vragen of opmerkingen, of wil je graag in de sponsor commissie, stuur dan een mailtje naar: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

  De NUIK commissie

Het Nijmegense Universitair Invitatie Kampioenschap vindt aan het einde van elk seizoen plaats en is een gezelligheidstoernooi, waar Stubanezen samen met vrienden en familie om de kampioenschap gaan strijden. Het toernooi duurt een middag en eindigt meestal met een gezamelijk dinner.
De NUIKcommissie bestond dit jaar uit Koen Reintjes en Maaike van Kalmthout.
De NUIKcommissie kun je bereiken door te mailen naar: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

De Toernooicommissie

Ieder jaar, vroeg in het toernooiseizoen, wordt het jaarlijkse Stubantoernooi gespeeld. Daarvoor wordt een toernooicommissie benodigd, die alle zaken rondom het Stubantoernooi regelt. De toernooicommissie voor het Stubantoernooi 2018 bestaat uit Alexandra Laurijssen (toernooileider), Michelle Beurskens (toernooisecretaris), Merel Rijn (penningmeester), Kimberley van Zon, Hanneke van Weert, Mandy de Kort, Maaike van Kalmthout en Tessa Plender. Wil je meehelpen of de toernooicommissie bereiken kan dat via: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

De Kledingcommissie

De kledingcommissie is verantwoordelijk voor de clubkleding. Dit houdt in ontwerp, inventarisatie naar de leden toe, bestelling en afronding. Daphne Korte en Mark Notermans nemen deze taak op zich. Heb je interesse in de clubkleding, stuur dan een mailtje naar: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

De Trainingskampcommissie

Ook volgend jaar vindt weer een trainingskamp plaats, begin september 2018. De bedoeling is om ieder jaar voordat de competitie begint dit kamp te organiseren om zo de spelers voor het nieuwe seizoen klaar te stomen. Tijdens dit weekend willen we een weekend lang op hoog niveau trainen, zodat onze teams beter op elkaar zijn ingespeeld. Daarnaast kan iedereen zo ook de mede teamgenoten en andere teams beter leren kennen! Heb je interesse in de trainingskampcommissie? Stuur dan een mailtje naar de competitieleider of naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.